Categorie: Zakelijke dienstverlening

Met de railverlichting systemen van deze specialist krijgt u zeker hoge kwaliteit

Zizmagazine

De medewerkers van CableSpace zijn experts op het gebied van railverlichting systemen. Ze zijn niet voor niets marktleider op het gebied montagetechniek van kabeldraagsystemen, verlichting en spanningsrails. U bent zeker van kwaliteit wanneer u CableSpace inhuurt voor de installatie van railverlichting systemen. Dit heeft te maken met verschillende factoren. De belangrijkste factor is wel het feit dat zij al twintig jaar in het vak zitten. Deze ervaring ziet u terug in het systeem dat voor u ontworpen en geïnstalleerd wordt. Het ontwerp en de installatie van dit systeem wordt gedaan door zelf opgeleide projectleiders en NEN 3140-gecertificeerd personeel. Kwaliteit en maatwerk staan hoog in het vaandel bij al dit personeel. Uw wensen staan altijd centraal. Vandaar dat zij garanderen dat de installatie op tijd en binnen uw budget voltooid wordt. Daarnaast hechten ze veel waarde aan duurzaamheid, daarom voorzien ze u van een rapportage over CO2-uitstoot. U ontvangt dus een complete service wanneer u de experts van CableSpace inhuurt voor de installatie van railverlichting systemen.

De eindeloze voordelen van railverlichting systemen

De voordelen van railverlichting systemen ten opzichte van andere armaturen of verlichtingssystemen. Dit komt omdat u niet vast zit aan de aanwezige contactpunten in de muur. U hangt de railverlichting systemen op waar u wilt. Met dit soort systemen past u eenvoudig aan waar de lichtbron hangt. Hierdoor creëert u eenvoudig sfeer waar u wilt. Daarnaast is het mogelijk om de railverlichting systemen op andere plekken te hangen dan het plafond. De experts van CableSpace installeren dit systeem ook eenvoudig aan de muren of andere verticale oppervlakken.

Maak nu een vrijblijvende afspraak met deze specialist

De specialisten van CableSpace gaan graag met u in gesprek om uw behoeften en wensen met betrekking tot verlichting te bespreken. Ze voorzien u dan van gedegen advies en kunnen aan de hand van uw ruimte en wensen een ontwerp maken. Neem nu vrijblijvend contact op met deze specialist. Ze vertellen u namelijk graag wat ze voor u kunnen betekenen.

https://www.cablespace.nl/
Continue Reading

Een koelcel of koelcontainer huren doet u bij dit bedrijf

Douven Verhuur is een bedrijf waar een koelcel huren of een koelcontainer huren precies zo gaat zoals u dat wilt. Met gemak en een snelle service wordt u geholpen om te vinden waar u naar op zoek bent: extra koelcapaciteit. Of u dat nu nodig heeft voor een drukke horecagelegenheid of omdat u eens goed wilt uitpakken met een feestje, Douven Verhuur kan u voorzien van een koelcel, koelcontainer of koelaanhanger. De drie opties komen in verschillende maten en types om uw perfecte match te vinden. Bovendien zorgt Douven Verhuur ervoor dat de koelingen voldoen aan alle hygiëne-eisen. Dit kunnen zij garanderen omdat ze hoogstpersoonlijk de onderhoudswerkzaamheden op zich nemen.

Verschillende types koelingen van Douven Verhuur

Als u een koelcel wilt huren, kunt u kiezen tussen twee verschillende maten: 8 ft of 15 ft. Afhankelijk van uw situatie, kiest u het handigste formaat. Gaat u een koelcontainer huren, zijn HACCP en REEFER-containers de opties. De REEFER-containers komen in 10 ft en 20 ft; het HACCP-exemplaar kent één formaat van ruim 30 m3. Ongetwijfeld kunt u hiertussen al een goede optie vinden. Of gaat u toch niet voor een koelcel of een koelcontainer, maar wilt u iets huren dat u nóg mobieler maakt, bijvoorbeeld omdat u voor uw cateringbedrijf veel onderweg bent? Kies dan voor de koelaanhangwagen. Douven Verhuur heeft werkelijk voor elke gelegenheid een goede koeloptie.

Kies voor betrouwbaar transport

Of u nu een koelcontainer gaat huren of liever een koelcel wilt huren, het transport van de koelingen zit altijd goed. Het wordt door Douven Verhuur zelf geregeld en u kunt er daarom vanuit gaan dat dit precies gaat zoals u dat heeft afgesproken. Afspraken worden nagekomen omdat service bij Douven Verhuur altijd op nummer één staat. Bent u geïnteresseerd om het transport van Douven Verhuur ook voor andere zaken te gebruiken? Er zijn verschillende opties beschikbaar om u mobiliteit te garanderen.

Continue Reading

Wat is een uitvaartverzekering?

Zizmagazine

Een uitvaartverzekering is een verzekering die de kosten van een begrafenis of crematie vergoed. Als de verzekerde persoon komt te overlijden dan neemt de verzekeraar contact op met de nabestaanden van de overleden persoon en zo keren zij een bedrag uit aan de nabestaanden om de uitvaart te organiseren. Een uitvaartverzekering wordt ook wel een begrafenisverzekering genoemd.

Verschillende soorten uitvaartverzekeringKapitaal uitvaartverzekeringen Bij deze vorm krijgen de nabestaanden een geldbedrag waar aan de hand daarvan de uitvaart zal worden bekostigd.

Natura uitvaartverzekering

Bij deze uitvaartverzekering wordt er geen geldbedrag uitgekeerd maar de diensten van de uitvaart direct vergoed.

Combinatie uitvaartverzekering

Deze polis combineert de vergoede diensten van de natura polis met het geldbedrag dat uitgereikt wordt bij de kapitaal polis, om zo nog eventueel aanvullende wensen te kunnen vergoeden.

Tweeleven polis

Deze polis sluit je samen met je partner af en je betaalt zo ook maar 1 premie. Deze zal eenmalig worden uitbetaald bij het overlijden van een van de partners.

Koopsom uitvaartverzekering voor ouderen

Deze polis bied mensen op latere leeftijd de mogelijkheid aan om zo de premie in een keer te betalen en dan heb je dus dekking voor de rest van je leven.

Wat is het doel van een uitvaartverzekering? Het belangrijkste doel van een begrafenisverzekering is dat je je nabestaanden niet opzadelt met de kosten van de uitvaart, die vaak ook onverwachts kunnen zijn. Zo kan er bij overlijden altijd een uitvaart plaatsvinden ook al is er weinig spaargeld om dit te bekostigen.

Wat is een islamitische uitvaartverzekering? Een islamitische uitvaartverzekering werkt in principe hetzelfde als het gaat om het dekken van de kosten voor de uitvaart, door de verzekerde persoon. Er zijn wel een paar verschillen als je deze gaat vergelijken met de reguliere uitvaartverzekering. Dit komt omdat een islamitische uitvaartverzekering de regeling volgt volgens het islamitische geloof. Een voorbeeld hiervan is dat moslims nooit gecremeerd worden omdat dit tegen de normen van hun geloof gaat, hierdoor zal deze uitvaartverzekering de kosten van crematies nooit vergoeden.

Tips bij het afsluiten van een uitvaartverzekering

Maak een controlelijst Het is aan te raden om een schatting te maken van hoeveel de uitvaart ongeveer zal kosten. Het is ook belangrijk om te weten welke producten je verzekert wilt hebben zoals bijvoorbeeld de begrafenis of crematie, kist, grafmonument, bloemen of rouwkaarten.

Vergelijk verschillende uitvaartverzekeringen Als je een schatting hebt gemaakt van de kosten en weet waarvoor je je specifiek wilt laten verzekeren, dan kun je verschillende uitvaartverzekeringen met elkaar gaan vergelijken en zo de meest gunstige eruit kiezen.

Bestudeer de voorwaarden Let goed op wat er in de polis uiteindelijk wel verzekerd word en wat niet. Zo voorkom je dat de nabestaanden nog met extra onnodige kosten komen te zitten.

Continue Reading

Ga voor kwalitatief hoogwaardige toegangscontrole

Bent u op zoek naar een kwalitatief hoogwaardige toegangscontrole? Een systeem waar u altijd op kunt vertrouwen en waarvan u weet dat het altijd doet wat u ervan mag verwachten? Dan bent u vast en zeker blij met de producten van dormakaba. Dit bedrijf biedt producten, oplossingen en services aan voor een beveiligde toegang tot gebouwen en ruimten. U weet met een product van dit bedrijf dus zeker dat u geniet van de beste en hoogste kwaliteit. Met dormakaba SAP Access Control integreert u het uitgebreide beheer van toegangscontrolesturingen en toegangsterminals gelijk in SAP en kunt u de toegangsautorisaties in SAP toekennen.

Toegangscontrole beantwoordt verschillende vragen

U zoekt naar een systeem dat voldoet aan al uw wensen en eisen, dan is een systeem van dormakaba zeker aan te raden. Dankzij de geïntegreerde toegangscontrole kunt u eenvoudig de volgende vragen beantwoorden:

  • Op welk tijdstip heeft de medewerker toegang?
  • Op welke weekdagen heeft de medewerker toegang?
  • Welke medewerker heeft toegang tot welke inrichtingen?

U heeft toegang tot alle gegevens die u nodig heeft. U kunt de toegangsrechten van uw medewerkers eenvoudig definiëren en wijzigen. Dit doet u met behulp van tijdprofielen, ruimtezones en speciale dagen. Toegangscontrole van dit bedrijf helpt u hierbij.

Laat u informeren over de uiteenlopende mogelijkheden

Wilt u meer weten over de mogelijkheden die dormakaba u biedt? Aarzel dan niet en neem eens contact op met een van de deskundige medewerkers van dit bedrijf. Zij beschikken over jarenlange ervaring en kunnen u daarom voorzien van professioneel en persoonlijk advies. De contactgegevens vindt u op de website. Hier vindt u tevens veel meer aanvullende informatie over de mogelijkheden. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan oplossingen voor ERP systemen, automatische deuren en beveiligingsdeuren en kaartlezers en randapparatuur. Laat u informeren over de uitgebreide mogelijkheden en ga snel aan de slag met uw eigen toegangscontrole.

https://www.dormakaba.com/nl-nl
Continue Reading

AOV online afsluiten voor ondernemers

Zizmagazine

Als ondernemer of ZZP’er kunt u heel eenvoudig een AOV online afsluiten bij Veza verzekeringen. Om de kosten voor uw onderneming en uw privéleven te kunnen blijven voldoen in tijden dat u niet kunt werken, dient u deze verzekering af te sluiten. Als u arbeidsongeschikt wordt door een ongeluk of wegens ziekte, dan lopen deze rekeningen gewoon door. U bent echter niet in staat om in die periode inkomsten te generen, waardoor het nodig zal zijn om terug te kunnen vallen op een arbeidsongeschiktheidsverzekering. Een AOV online afsluiten bij deze verzekeraar zorgt ervoor dat de kosten voor een dergelijke verzekering aanzienlijk beperkt kunnen worden. Voor veel ondernemers zal dit als muziek in de oren klinken, omdat u zich alsnog voordelig kunt verzekeren voor noodsituaties als arbeidsongeschiktheid.

AOV online afsluiten via website

U kunt als ondernemer heel eenvoudig een AOV online afsluiten via de website van Veza verzekeringen. Met de handige tool kunt u heel eenvoudig een arbeidsongeschiktheidsverzekering afsluiten die past bij uw situatie. U hebt hiervoor geen tussenpersoon of adviseur nodig, zodat u tevens op deze kosten kunt besparen. Dit scheelt aanzienlijk doordat u geen kosten voor het advies, bemiddeling of het afsluiten van de verzekering hoeft te betalen. Aangezien dit type verzekering voor veel ondernemers een doorn in het oog lijkt vanwege de hoge kosten, doet u hier zeker uw voordeel mee. Overweeg dus zeker om een verzekering te kiezen waarbij u kunt kiezen voor een AOV online afsluiten.

Voordelige verzekeringsvoorwaarden

Er zitten nog meer voordelen aan een AOV online afsluiten met de online tool van Veza verzekeringen. U krijgt een verzekering die op maat is samen te stellen en profiteert van uitstekende verzekeringsvoorwaarden. U kiest bovendien zelf de uitkeringsduur, waardoor de premie weer lager kan uitvallen. U bent gelijk op de hoogte van de kosten en krijgt hulp bij het voorkomen van arbeidsongeschiktheid. Een uitstekende keuze dus voor een AOV verzekering voor uw onderneming.

https://www.vezaverzekeringen.nl/
Continue Reading

Schakel de hulp van deze expert in voor de verhuur van een kantoorruimte

Zizmagazine

Bent u op zoek naar een kantoorruimte? U kunt ervoor kiezen om een kantoorpand te kopen zodat u verder van niemand afhankelijk bent. Het nadeel hiervan is echter wel dat u zelf ook verantwoordelijk bent voor het onderhoud en dat de eventuele onverwachte kosten voor uw eigen rekening zijn. Maar er zijn ook diverse bedrijven die gespecialiseerd zijn in de verhuur van een kantoorruimte. U kunt het beste kiezen voor een betrouwbare partner zoals Van Keulen Vastgoed – Verhuur. Dit bedrijf beschikt over veel ervaring en biedt altijd de mooiste kantoorruimtes aan in de verhuur.

Kies voor deze specialist en ervaar de vele voordelen

Kiest u voor Van Keulen Vastgoed – Verhuur voor de verhuur van een kantoorruimte? Dan kiest u ook voor diverse mooie voordelen. Dit kleinschalige bedrijf is ontzettend flexibel. Daarom profiteert u, als u een kantoorruimte wilt huren, van een korte opzegtermijn. U kunt het contract ook voor een langere termijn afsluiten en volledig aan laten sluiten op uw persoonlijke wensen. U zult al snel ontdekken dat er geen flexibelere verhuur bestaat! Met een uitgebreid aanbod vindt u gegarandeerd een geschikte ruimte. Zowel startende ondernemers als zzp’ers zijn al klant bij Van Keulen Vastgoed – Verhuur. Zij hebben allen een kantoorruimte gevonden van de benodigde afmeting met de gewenste faciliteiten zodat zij hun dagelijkse werkzaamheden perfect kunnen uitvoeren.

Ontdek het huidige aanbod

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan snel een kijkje op de website van Van Keulen Vastgoed – Verhuur. Hier heeft u een duidelijk overzicht van het aanbod en kunt u direct reageren op de kantoorruimte die u aanspreekt. U wilt natuurlijk niet dat een andere partij u net voor is. Neem contact op met deze specialist als u vragen heeft over de voorwaarden van de verhuur van een kantoorruimte. Zo komt u voor geen enkele verrassing te staan. Ook kunt u dan vragen welke kantoorpanden er in de nabije toekomst beschikbaar komen.

https://vankeulenverhuur.nl
Continue Reading

Outplacement

Zizmagazine

Wil je een nieuwe baan en denk je er over na een outplacementtraject te volgen? Een outplacementtraject biedt een antwoord op vragen over het persoonlijk functioneren en is bedoeld voor een ieder die hierbij een externe coach nodig heeft. De volgende onderwerpen kunnen de aanleiding voor outplacement zijn:

Het loopt niet lekker op mijn werk. Doe ik nog wat ik wil doen.

Ik zou verder willen kijken dan mijn huidige functioneren, meer willen dan meegaan in wat er van me gevraagd wordt.

Ik ben op zoek naar mijn eigen drijfveren.

door omstandigheden ga ik ander werk doen, hoe ga ik daar mee om

Ik wil weten wat mijn eigen kwaliteiten zijn en hoe deze in te zetten.

Wat is mijn rol in het team waarin ik werk en bevalt die rol mij wel.

Ik doe nu al zo lang hetzelfde, maar eigenlijk zou ik……

Ik weet niet zo goed wat ik nu kiezen moet.

Het bedrijf waar ik werk is sterk aan het veranderen, hoe moet ik daar mee omgaan.

Waar doe ik het eigenlijk allemaal voor…..

Hoe leer ik omgaan met al die drukte

Doelstelling outplacement

Door middel van gesprekken kom je tot een zelfanalyse van de huidige situatie. Van hieruit kan gekozen worden voor een volgende stap die richting geeft aan keuzes rond werk (of privé). Vervolgens werk je de doelstelling samen met het outplacement- bureau verder uit en ga je de markt op. Er wordt actief gesolliciteerd en je ontvangt daarbij hulp van het outplacementbureau. Een goed outplacementbureau zoekt ook naar vacatures voor je en kan je desgewenst introduceren in een netwerk van werkgevers.

Rapportage bij outplacement

Een rapportage van de voortgang van het outplacementtraject is mogelijk. Hierin staan de vorderingen van het traject vermeldt. De deelnemer bepaalt zelf welke inhoudelijke informatie hij of zij vertelt. Outplacement kan worden betaald uit de transitievergoeding. De transitievergoeding kun je hier berekenen.

https://www.outplacementverzekering.nl
Continue Reading

Haal het maximale uit uw software dankzij een Exact consultant

Zizmagazine

Voor een geïntegreerde oplossing op het gebied van documentenmanagement, financiën en HRM, moet u bij een Exact consultant van Business Experts zijn. Het doel van uw bedrijf is natuurlijk de Exact software zo goed mogelijk te laten werken. Door een optimale werking kan het maximale uit de software worden gehaald. Dit zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen een stuk efficiënter verlopen. Om dit resultaat te kunnen behalen, wordt door een Exact consultant van Business Experts een informatiesysteem geïmplementeerd. Dit bedrijf biedt altijd een passend en perfect resultaat gebaseerd op uw situatie en wensen.

Een oplossing op maat van een Exact consultant

Het is aan te raden om een derde partij met kennis te benaderen wanneer u het maximale uit de software van uw bedrijf wilt halen. Business Experts helpt u graag bij het verwezenlijken van uw wensen. Informatiestromen en de workflow worden geoptimaliseerd wanneer door een Exact consultant oplossingen worden geïntegreerd binnen een onderneming. Met deze oplossingen wordt een beter rendement behaald, waardoor betere bedrijfsresultaten worden behaald op de lange termijn. De ervaren Exact consultant van Business Experts is gespecialiseerd in verschillende expertises. Zet Exact Synergy software in en optimaliseer de workflow. Of kies voor Exact Globe software en verbeter de informatiestromen. Door Business Experts in te schakelen, wordt interim management, mobile services, business intelligence en cloud services verbeterd. Door de vele specialisaties van deze expert, wordt uw bedrijf van de beste oplossing voorzien.

Vraag om deskundig advies van een Exact consultant

Voor een bedrijf is het van groot belang dat alles uit de Exact Software wordt gehaald. Door een Exact consultant in te zetten, worden de medewerkers van uw bedrijf op de efficiëntste manier ingezet. Hierdoor worden de bedrijfsprocessen van uw bedrijf efficiënter en helderder. De huidige situatie, drijfveren en doelstellingen worden bekeken zodat de beste resultaten behaald worden. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met Business Experts en haal het beste resultaat uit uw bedrijf.

https://www.businessexperts.nl/
Continue Reading

Zorg voor impact met een animatievideo

Zizmagazine

Wil je complexe informatie tastbaar maken? En de doelgroep bereiken? Dan is het verstandig om een animatievideo te laten maken bij een specialist. Zo maak je jouw boodschap visueel en to-the-point. Wat een goede animatie is? Dat leggen de experts van Playforward je graag uit. Een goede animatie zorgt voor 100% impact op je doelgroep, door jouw boodschap uit te leggen met mooie visuals en effecten. Heb je een nieuw product dat je wilt presenteren of is er een beleidsplan dat je wilt toelichten? Dan is een animatievideo dé oplossing! Heb je interesse in het laten maken van een animatie? Neem dan geheel vrijblijvend contact op met deze specialist.

Animatie laten maken? Kies voor een specialist

Waarom je voor een professioneel en vakkundig bedrijf kiest als je een animatie gaat laten maken? Allereerst weet je zeker dat het 100% impact heeft op je doelgroep. Dat is immers wat je wilt bereiken, nietwaar? Een ander groot voordeel is dat je animatie binnen één maand klaar is. De experts van Playforward plannen elke stap van het proces vooraf en werken met concrete deadlines. Zo weet jij direct wanneer je animatievideo klaar is. Daarnaast kom je nooit voor verrassingen te staan. Je ontvangt vooraf een offerte voor de animatievideo met duidelijke tarieven. Zo zie je direct wat jij kwijt bent voor een professionele animatie.

Laat een animatievideo van A tot Z maken

Je vraagt je vast af hoe Playforward binnen één maand jouw animatievideo kan opleveren. Het begint allemaal met een brainstorm om jouw ideeën in kaart te brengen. Deze ideeën komen tot leven op een storyboard in een stijl-ontwerp. Hier begint de animatie vorm te krijgen en wordt gestart met het maken van de animatievideo. Er worden muziek, geluidseffecten en een voice-over toegevoegd. Is de eerste versie klaar? Dan beoordeel jij de animatie die je hebt laten maken. Zo weet je zeker dat het volledig aan je wensen voldoet. Als er iets aangepast moet worden, is dat uiteraard geen probleem.

Continue Reading

Arbodiensten vergelijken met behulp van de bedrijfsarts

Zizmagazine

Voor bedrijven is het vaak van toegevoegde waarde om arbodiensten te vergelijken. Bij de Arbomakelaar is dit zelfs gratis, er zijn geen kosten aan verbonden. De arbeidssector is tegenwoordig dynamischer dan ooit, bedrijven veranderen in korte tijd veel, zowel intern als onderling, bedrijven verschillen steeds meer van elkaar. Hierdoor is het erg lastig om in beeld te houden hoe uw organisatie qua Arbo vereisten het beste in te delen is. Arbodiensten vergelijken is hiervoor de juiste oplossing.

Hoe gaat arbodiensten vergelijken?

Het vergelijken van arbodiensten is een proces waar weinig werk van uw kant komt kijken, er zijn geen eindeloze gesprekken. U krijgt binnen korte tijd al een overzicht van alle arbodiensten waarna u de beste partijen kunt selecteren. Ik zal u even meenemen in het proces van arbodiensten vergelijken bij Arbomakelaar. Ten eerste vraag je simpelweg een offerte aan, hierna kijkt de werknemer van Arbomakelaar naar uw wensen, deze worden geïnventariseerd. Vervolgens is er even geen contact, totdat het moment dat alle Arbodiensten zijn vergeleken en de beste partijen op een rijtje voor u zijn gezet. Hierbij worden er drie offertes aan u gegeven waarna u kunt kiezen welke het beste past bij uw organisatie. Indien er behoefte aan is kunt een medewerker van de Arbomakelaar met u mee laten kijken om in dialoog tot een beslissing te komen, dit is vaak gemakkelijker dan dat er individueel naar gekeken wordt. Er wordt pas afscheid genomen zodra alles gaat naar wens, dit betekent dat de diensten van de Arbomakelaar niet stoppen bij Arbodiensten vergelijken, hierna is nog geregeld contact en eventueel wordt u nogmaals geadviseerd.

Meer informatie?

Ik heb u natuurlijk niet voldoende informatie gegeven over Arbodiensten vergelijken dat u nu direct naar de Arbomakelaar stapt om gebruik te maken van hun diensten, dit zou ook gek zijn. Indien u zelf behoefte heeft aan het vergelijken van Arbodiensten adviseer ik u om op de website te kijken, datzelfde geldt als u iemand in uw netwerk heeft waarvan u weet dat hij/zij dit kan gebruiken. Ik hoop dat ik u tot actie overgaat.

Continue Reading